باشگاه مشتریان

درباره باشگاه مشتریان 

تداوم لذت خرید برای مشتریان همیشگی از اهداف اصلی باشگاه مشتریان  است، که فرصتی برای همراهی بیشتر و خلق تجربه‌های متفاوت و هیجان‌انگیز است.

شما به محض ساخت حساب کاربری ، عضو باشگاه مشتریان می‌توانید با انجام ماموریت‌هایی مثل خرید و ثبت نظر برای کالاهای خریداری شده، امتیاز جمع کنید و از جوایز موجود در دیجی‌کلاب بهره‌مند شوید. با خرج امتیازهای خود می توانید در قرعه‌کشی‌ها شرکت کنید و از جوایز ویژه دیجی‌کلاب لذت ببرید.

کدهای تخفیف را ازدست ندهید!

در صفحه ی جوایز با ارائه‌ی کدهای تخفیف و بسیاری برندهای نام آشنا همراه شما هستیم تا با تخفیف های ویژه از خرید اقلام کالایی و دریافت خدمات متنوع لذت بیشتری ببرید.

قرعه کشی فصلی

در پایان هر فصل سال، یک قرعه کشی بزرگ با جوایزی هیجان انگیز در دیجی کلاب برگزار می شود که برای شرکت در این قرعه کشی کافیست ۱۰ امتیاز خرج کنید تا یک بلیت قرعه کشی دریافت کنید. همچنین می‌توانید با خرید بلیت های بیشتر شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید. جوایز کسب شده توسط شما در صفحه تاریخچه امتیازات در دیجی کلاب قابل مشاهده است.

چگونه امتیاز جمع آوری کنم؟

بعد از ساخت حساب کاربری ، می توانید با یکی از روش های زیر امتیاز کسب کنید:

  • به ازای هر ۱۰ هزار تومان خرید خود، یک امتیاز دریافت ‌کنید. امتیاز خرید پس از پایان مهلت مرجوعی کالا قابل دریافت خواهد بود. سقف امتیاز در هر بار خرید ۱۵۰ امتیاز است.

  • می توانید با ثبت نظر به ازای هر نظر تایید شده برای کالاهای خریداری شده ، ۵ امتیاز دریافت ‌کنید. برای نوشتن نظر در خصوص کالاهای خریداری شده تان کافیست به پروفایل خود در به قسمت همه سفارش ها مراجعه و در آنجا با کلیک بر روی پیکانه جزئیات نسبت به ثبت نظر خود اقدام نمایید. سقف امتیاز ثبت نظر در هر سال 240 امتیاز است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟