فروش در کامیاب رزم

در کامیاب رزم فروشنده شوید!

تنها در کامیاب رزم بدون تعطیلی بفروشید

کامیاب رزم چیست؟

کامیاب رزم بازار آنلاینی است که روزانه هزاران خریدار کالا از آن بازدید می کنند.اگر شما هم تولید کننده یا فروشنده کالا هستید ، هر جای ایران که باشید ، می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را در کامیاب رزم  راه اندازی کنید . کامیاب رزم  برای شما بستری آماده کرده تا هرگز نگران طراحی و نگهداری فنی وبسایت ، مارکتینگ و بازاریابی ، پشتیبانی مشتریان و … ، نباشید . فقط با تمرکز بر تولید یا تامین کالای با کیفیت ، با آسودگی خاطر کسب درآمد نمایید .

 

مزایای فروش در کامیاب رزم چیست؟

تسویه سریع

گفتگو با خریدار

تولید محتوا

پشتیبانی و آموزش

کالاهای پیش ساخته

کارمزد پایین

گزارشات مالی شفاف

پنل ساده و کاربردی

افزایش فروش

ثبت نامحدود کالا

تبلیغات و جذب مشتری

سئو (SEO)

مراحل شروع کار

پنل فروش ساده ولی قدرتمند

با به کارگیری از تکنولوژی ها و متد های روز دنیا ، پنل فروشگاهی زیبا با هسته ای ایمن و سریع را در اختیار شما فروشندگان قرار داده ایم تا فروش و کسب درآمد را برای شما لذت بخش و راحت تر از همیشه کنیم.

ابزار قدرتمند

با استفاده از API به راحتی می توانید محصولات را بصورت انبوه در پنل فروشگاهی درج یا بروزرسانی نمایید . برای استفاده از این امکان مستندات وب سرویس اینچند در اختیار شما قرار می گیرد .

پشتیبانی و آموزش

تیم پشتیبانی فروشندگان با ارائه آموزش ها و مشاوره های لازم در خصوص ساخت کالا ، سئو محصولات ، کمپین های تبلیغاتی و تولید محتوا این اطمینان را به شما می دهد تا همواره در همه مراحل در کنار شما باشد .

امن، شفاف و ساده

پنل فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که به سادگی و بصورت لحظه ای در هر کجا و با هر دستگاهی ، به آمار و گزارشات فروش و میزان درآمد خود در بازه های مختلف زمانی دسترسی داشته باشید.

نیاز به پشتیبانی بیشتری دارید ؟

با تکمیل ثبت نام، پنل آنلاین فروشگاهی از کامیاب رزم  دریافت می کنید که می توانید کالاهای خود را به صورت آنلاین در تمام نقاط ایران به فروش برسانید. کار با این پنل بسیار ساده است و اصلا نیاز به تخصص خاصی ندارد.

شما با یک شماره ملی تنها یک بار می توانید در پنل فروشندگان کامیاب رزم ثبت نام نمایید. وقتی خطای تکراری بودن شماره ملی را دریافت میکنید به این معنا است که شما یک ثبت نام نیمه کاره دارید. لطفا برای تکمیل ثبت نام قبلی خود اینجا کلیک نمایید و با همان ایمیل و پسورد قبلی ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

 

برای فروشنده‌ حقیقی: تصویر کارت ملی و یا تصویر یکی از مدارک شناسایی
برای فروشنده‌ی حقوقی: شماره‌ی ثبت شناسه‌ ملی کد اقتصادی (در صورتی که کد اقتصادی همان شناسه ملی است ، لطفا فیلد شماره اقتصادی را خالی بگذارید) عکس از صفحه بررسی ثبت نام مؤدیان مالیات بر ارزش افزوده واقع در نشانی اینترنتی، evat.ir با وارد کردن شماره شناسه ملی و یا شماره اقتصادی تصویر پشت و روی کارت ملی همه‌ صاحبان حق امضاء در قالب یک عکس در کنار هم تصویر آخرین تغییرات روزنامه‌ی رسمی
آدرس ایمیل قابل دسترس
شماره موبایل

نام تجاری به معنای نامی است که شما برای پنل فروش خود انتخاب میکنید. فروشگاه شما در وب سایت کامیاب رزم با این نام نمایش داده می شود. شما در انتخاب این نام نمیتوانید از برند های معتبر، نام و نام خانوادگی خود در کنار هم ، عدد (بصورت عدد یا حروف) ،القاب ائمه اطهار و نام هایی مغایر با شئونات عرفی و مذهبی جامعه استفاده نمایید.

 

نیاز به پشتیبانی بیشتری دارید ؟

همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ساخت فروشگاه می باشند.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟