به باشگاه برمیگردیم

روزی ۲ امتیاز برای حاضر‌ها!

اگر ۲۰ روز حاضری زده باشی، از طرف «پنتر» یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی ۳ تا آیفون 13ProMax می‌گیری. تازه با هر ۲۰۰ هزار تومان خرید از این جشنواره، یک شانس دیگه هم برای قرعه‌کشی داری، ولی یادت نره حداقل یک بار حاضری زده باشی.

انواع لوازم رزمی

انواع لوازم رزمی

زنگ تخفیف

اینجا ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب زنگ تخفیف می‌خوره!

یادت نره برای کالای برگزیده هر روز به ما سر بزنی!

موبایل و الکترونیک

مد و پوشاک

خرید آنلاین وسایل رزمی از کامیاب رزم

خرید وسایل رزمی 

وسایل مدرسه، یکی از آن موارد دوست‌داشتنی است که شما به عنوان والدین و یا دانش‌آموزانی که قرار است برای 9 ماه تحصیلی در مدرسه، به درس و یادگیری بپردارند، از آن استقبال می‌کنند؛ تنوع بسیار زیاد این محصولات یکی از جذابیت‌هایی است که با علاقه افراد به لوازم التحریر و نوشت افزار کامل می‌شود و خرید آنها را لذت‌بخش می‌کند. اما برای این روزهای پرهیاهوی رشد و یادگیری، چه لوازمی برای انتخاب و خرید مناسب است؟

وسایل مدرسه دخترانه، زیبا و متنوع

اگر والدی هستید که به دنبال خرید وسایل مدرسه دخترانه است و یا دانش‌آموز دختری که می‌خواهد وسایل مربوط به مدرسه خود را با وسواس خاصی انتخاب کند، باید بگوییم خیالتان راحت؛ در دنیای جذاب و متنوع لوازم تحریرها، مدل‌های بسیار متفاوتی از وسایل مدرسه دخترانه وجود دارد که می‌توانید با توجه به علاقه خود به طرح‌های ساده، شخصیت‌های کارتونی و حتی انواع وسایل کیوت دخترانه، مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید. بنابراین، بسته به اینکه به عنوان یک دانش‌آموز کدام دوره از مدرسه را می‌گذرانید، یعنی در مرحله ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هستید، می‌توانید مدل‌های زیبای بچگانه و مدل‌های نوجوان‌پسند را انتخاب کنید.

وسایل مدرسه پسرانه؛ پرهیجان و متنوع

اگرچه در خرید وسایل پسرانه چندان تفاوتی با دانش آموزان دختر وجود ندارد، اما انتخاب نوع مدل‌ها می‌تواند فرق کند؛ دنیای پسرها، تا حد زیادی با دختران متفاوت است و البته کلیشه‌هایی مانند انتخاب رنگ‌های خاص که هرکدام برای یک جنسیت در نظر گرفته می‌شود و یا نوع مدل‌ها، چندان بی‌تاثیر نیستند. با این حال در خرید لوازم مدرسه برای پسران، اصول کلی برای انتخاب نوشت افزار و تحریرها یکسان است. با این حال در ادامه ست مدرسه این گروه از افراد را نیز بررسی کرده‌ایم.

لوازم تحریر؛ انتخاب دشوار از میان تنوع زیاد

به دنیای لوازم تحریرها خوش آمدید؛ وقتی به سراغ انتخاب این محصولات می‌روید، ممکن است از تنوع بسیار زیاد این محصولات هیجان‌زده شوید و اگر از افرادی هستید که علاقه خاصی به نوشت افزار و لوازم التحریر دارید، به احتمال زیاد مایل خواهید بود بسیار یا همه آنها را داشته باشید. اما بودجه ما محدود است و از طرفی اینکار چندان هم از نظر مسئولیت اجتماعی ما در قبال محیط زیست، مناسب نیست. پس بیایید مدل‌ها و مواردی که باید برای خرید وسایل مدرسه در لیست خود اضافه کنید را بررسی کنیم؛ از خط‌کش، گونیا، خودکار و مداد تا دفترها و کاغذهای پاپکو.

انواع نوشت افزار، بسته های لوازم تحریر ضروری

آیا شما هم با هم‌عقیده هستید که داشتن انواع نوشت‌افزار زیبا و با کیفیت، می‌تواند علاقه افراد را به خواندن، نوشتن و یادگیری تا حدی بیشتر کند؟ اگر چنین است، کدام یک از این موارد بیشترین تاثیر را در روند یادگیری و آموزش دارند و به کمک دانش‌آموزان می‌آیند؟ لیست زیر را با هم مرور کنیم:

مداد و اتود (مداد نوکی)

یک مداد مشکی ساده که از برندهای خوبی مانند فابر کاستل و یا استنلی می‌خرید، شاید بخش مهمی از نیاز فرزند شما برای نوشتن باشد و اگر می‌خواهید او بتواند با هنر زیبایی مانند طراحی هم آشنا شود، احتمالا خرید انواع مدادهای مشکی B6، سری H و یا HB سرآغاز خوبی برای اینکار باشد. اما وقتی برای خرید همین مداد ساده مشکی می‌روید، با تنوعی از طرحها و برندها مواجه می‌شوید. با این حال، هر کدام را که انتخاب می‌کنید، یادتان باشد که به کیفیت آن هم توجه کنید. هرچه مداد روان‌تر روی کاغذ کشیده شود، نوشتن با آن آسان‌تر است و حتی می‌تواند علاقه به نوشتن را بیشتر کند و در داشتن دست خط زیبا کمک کند. همچنین مدادها به دلیل آنکه همیشه باید نوک تیز باشند، خیلی زود و بعد از یادگیری نحوه نوشتن، جای خود را به رقیب قدرتمندی به نام اتودها (مداد فشاری) می‌دهند که با اینکه ممکن است کیفیت مدادهای ساده را نداشته باشند، اما به دلیل نوک تیزی همیشگی‌شان، انتخاب بسیاری از دانش آموزان، به ویژه در دوره‌های راهنمایی و دبیرستان هستند.

خودکار

در سال‌های نه چندان دور، خودکار محبوبی که در میان بسیاری از افراد استفاده می‌شد، فقط از برند بیک بود؛ برندی شناخته شده، ایرانی و البته دوست‌داشتنی. اما برای مدت‌های زیادی است که شما می‌توانید از بین انبوه خودکارها، برندهای متفاوتی مانند کیان، پنتر و کیان (انواع ایرانی) و پارکر، کراس و شیفر (برندهای خارجی) را برای سبد خرید خود انتخاب کنید. دو بخش اصلی هر خودکاری، بدنه پلاستیکی و یا فلزی است که با نوکی از جنس طلا و یا استیل ترکیب می‌شود و کیفیت هر دو روی ضخامت خط ایجاد شده، روان نویسی و داشتن دست خط خوب کمک کننده است. اما افراد زیادی هم هستند که خودکارها را به سبب طرح‌هایی که دارند انتخاب می‌کنند، برای مثال طرح یونیکورن و یا سایر مدل‌ها مانند یونیکورن مدل آکواریومی، از وسایل مدرسه فانتزی هستند و طرفداران خود را دارند. بنابراین در یک جمع‌بندی و پاسخ به این سوال که در لیست وسایل مدرسه چی بخرم، نباید خودکار را فراموش کنید که البته در رنگ‌های بسیار متنوعی مانند مشکی، آبی، قرمز، سبز و ... تولید می‌شوند و برای نوشتن دفتر مشق تمیز و یا جزوه‌های امتحانی عالی هستند.

روان نویس

همانطور که از اسم این وسایل مدرسه مشخص است، روان نوشتن، ویژگی اصلی این نوع خودکارهاست؛ نوعی جوهر مایع روان درون مغزی آن قرار می‌گیرد و نوشتن را بسیار ساده‌تر می‌کند. نوعی از آنها نیز خودنویس‌ها هستند که با نوک فلزی خود معمولا برای نوشتن استفاده می‌شوند. مخزن جوهر آنها نیز معمولا به صورت دستی یا با پیستون تزریقی پر می‌شود. روان نویس‌ها معمولا در انواع رنگ‌ها وجود دارند، از رنگ سفید که به خوبی روی کاغذهای رنگی نوشته می‌شوند، تا رنگ‌های زرد، طلایی، سبز و انواع رنگ‌های رنگین کمانی. معمولا افرادی که این نوع رنگ‌ها را تهیه می‌کنند، دوست دارند جزوه‌های درسی تمیز و مرتب بنویسند تا یادگیری بهتری داشته باشند و در عین حال بتوانند امتحان را به خوبی پشت سر بگذارند. وسایل نقاشی و رنگ آمیزی، ابزاری برای بالا بردن ذوق هنری طراحی و نقاشی از آن کارهایی است که بزرگ و کوچک، مدرسه و دانشگاه نمی‌شناسند و یکی از کارهای خوب برای بهبود روحیه و راهی برای آموزش است؛ البته وقتی پای مدرسه به میان می‌آید، داستان می‌تواند کمی متفاوت‌تر باشد، جایی که قرار است کودکان با اصول نقاشی آشنا شوند و با تلاش برای تمرین ترکیب رنگ‌های متفاوت، ذوق هنری خود را کشف کرده و آن را بهبود دهند. شاید ساده‌ترین راه برای نقاشی، خرید یک بسته مدادرنگی 6 تایی باشد، اما دنیای رنگ‌ آمیزی بسیار گسترده است و شما می‌توانید انواع وسایل مدرسه را برای نقاشی تهیه کنید. ما چند مورد از آنها را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم:

مداد رنگی

جعبه‌های 3، 6، 12، 24، 36 و حتی 72 رنگ، می‌تواند دنیای شگفت‌آوری از رنگ‌آمیزی را به افراد نشان دهد؛ رنگین‌کمانی برای خلق زیباترین نقاشی‌ها و طراحی‌هایی که حال و روحیه افراد را به شما نشان می‌دهند، ذوق هنری را در آنها شکوفا می‌کند و یک سرگرمی عالی برای کودکانی است که به دنبال پیدا کردن همبازی هستند. البته مداد رنگی‌ها فقط برای کودکان نیستند و شما می‌توانید آنها را در ست وسایل مدرسه برای هر دوره‌ای خریداری کنید؛ چه بخواهید وسایل مدرسه کلاس ششم را تهیه کنید، چه برای یک دبیرستانی خرید کنید.

آبرنگ

آبرنگ، ترکیبی از رنگ‌ها، قلموها و البته آب، آزادی بیشتری برای ایجاد طرح رنگ‌ها و نقش و نگارها می‌دهند و یکی از بهترین وسایل مدرسه برای افزایش خلاقیت فرزندان شما هستند. معمولا در خرید وسایل مدرسه پسرانه و دخترانه قرار می‌گیرند و استفاده آنها برای دوره‌های پیش‌دبستانی، دبستان و حتی راهنمایی ضروری است.

سایر لوازم نقاشی و رنگ آمیزی

پاستل و مداد شمعی، گواش، انواع مدادهای طراحی (از گروه b، h و hb)، مدادهای کنته، زغالی، بدون چوب و ماژیک‌های رنگ آمیزی دسته دیگری از نوشت افزارهایی هستند که به صورت ویژه برای طراحی و نقاشی استفاده می‌شوند. هرکدام از اینها، می‌تواند در دنیاهای متفاوتی از نقاشی‌ها استفاده شوند و البته برای خلق شدن آنها، باید ملزومات دیگری مانند دفتر نقاشی، مقوا و کاغذهای مخصوص a4، A3 و ... دارند.

انواع دفتر، کاغذ و مقوا؛ برای نوشتن و خلق کردن

این روزها، دفترهایی که در بازار لوازم اداری و تحریری می‌بینید، نسبت به گذشته‌های نه چندان دور، تفاوت‌های بسیار زیادی داشته‌اند؛ سیمی شده‌اند، به شکل فانتزی طراحی و تولید می‌شوند، شخصیت‌های کارتونی مانند هری پاتر، السا و ... را با خود یدک می‌کشند و جنس کاغذ و طرح‌های داخلی آن بسیار متفاوت شده است. پس شما می‌توانید بسته به علاقه و بودجه خود، انواع ساده ، سیمی و طرحدار که در واقع از وسایل مدرسه فانتزی به حساب می‌آیند را تهیه کنید.

دفتر نقاشی

دفترهایی بدون خط، در اندازه‌های a3، A4، A5 و B5 و مدل‌های سیمی و ساده، راه ورود مدادهای رنگی برای خلق طرح‌های دلخواه هستند و این روزها می‌توانید برای دخترانی که در سطوح ابتدایی درس می‌خوانند، وسایل مدرسه باربی یا وسایل مدرسه السا را با دفتر نقاشی‌هایی با همین ترکیب تکمیل کنید. البته به یاد داشته باشید نوع کاغذ در آن‌ها بسیار مهم است و می‌تواند از بین انواع کاغذ کاهی، کاغذ تحریر و یا حتی کاغذ مقوایی انتخاب شود. کاغذهای دفتر نقاشی به طور معمول از انواع 80 گرمی هستند، اما برای طرح‌های اسکچ از دیگر مدل‌ها مانند کارتریج، کاغذ آبرنگ و یا کاهی استفاده می‌شود. کاغذهای نازک‌تر نیز معمولا برای طراحی، سیاه قلم و نقاشی‌های خشک استفاده می‌شوند.

فیلم کتاب مجله

از روز اول مدرسه تا آخرین روزی که دانش آموزان، مدرسه را برای همیشه ترک می‌کنند، داشتن دفتر مشق، ضروری است و فقط شاید مدل آن، تغییر کند. برای مثال در دوره ابتدایی، یادگیری حروف الفبا، تمرین ضرب و تقسیم، نیاز به دفتر مشق دارد و در دوره‌های راهنمایی و دبیرستان، کاربرد دفتر مشق به حل کردن مسائل علوم، فیزیک و ریاضی، کشف استعاره‌های ادبیات و یا نوشتن راه‌حل‌هایی برای مسائل احتماعی منتهی می‌شود. اما همگی جزو لیست خرید وسایل مدرسه ایرانی به حساب می‌آید.

انواع سلاح

یکی دیگر از وسایل لازم برای مدرسه، تهیه انواع کاغذ است که در لیست خرید وسایل مدرسه از فروشگاه معمولا وجود دارد و به ویژه از زمانی که فرزندان شروع به نوشتن مشق و تمرین در دفاتر پاپکو کرده‌اند، تهیه آنها ضروری شده است. البته معمولا آن‌ها را در وسایل مدرسه راهنمایی و بالاتر قرار می‌دهند که تعداد درس‌ها بیشتر شده و برای اینکه دانش آموز بار زیادی با خود حمل نکند، می‌توان از این دفترها استفاده کرد. البته انتخاب کاغذ بالکی و یا بالک هم بسیار عالی است؛ این کاغذها بسیار سبک هستند، طرفدار محیط زیست‌اند و نوشتن روی آنها حس بی‌نظیری از روانی و سبکی ایجاد می‌کند.

انواع تجهیزات محافظ

مقوا نوعی کاغذ اما از نوع ضخیم‌تر است که معمولا برای تهیه کاردستی‌ها استفاده می‌شود. برای مثال دانش‌آموزان می‌توانند برای ساخت وسایل مینیاتوری مدرسه، از انواع مقواها استفاده کنند و به این ترتیب با درست کردن لوازم تحریر فانتزی، کاردستی جالبی تهیه کرده باشند. البته احتمالا در تهیه آنها به کمک والدین نیاز خواهند داشت. با این‌حال مقواها دسته‌بندی‌های متفاوتی دارند و به انواع مناسب برای ساخت کارتن‌ها، جعبه مقاویی، خرده مقواها، مقوای کرافت، جلد، فایبرگلاس راه‌راه و ... تقسیم می‌شوند.

مت

اگرچه دفترهای پاپکو، بخش بزرگی از کار کلاسورها را انجام می‌دهند، اما استفاده از این لوازم اداری همچنان در لیست و عکس وسایل مدرسه وجود دارند. دانش آموزان می‌توانند از آن برای دسته‌بندی و بایگانی محتوای هر درس و برای سال‌های زیاد استفاده کنند و به این‌ترتیب در هر زمانی که لازم بود، دوباره به آنها مراجعه کنند. البته کلاسورها در قالب‌های بزرگ‌تر به نام زونکن شناخته می‌شوند و در لیست لوازم اداری هم قرار می‌گیرند.

انواع کیف، وسایل تمرین و کوله پشتی

کیف‌های فانتزی که به شکل وسایل مدرسه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه یا دیگر طرح‌های فانتزی در لیست وسایل مدرسه دخترانه ایرانی قرار دارند، یا دیگر مدل‌هایی که روی آنها، طرح کارتن السا و یا باربی نقش بسته است، از مهم‌ترین انتخاب‌های فرزند شما برای ست مدرسه است. البته اگر فرزند شما پسر است، احتمالا علاقه بیشتری به وسایل مدرسه هری پاتر دارد؛ دنیای افسانه‌ای که به قلم نویسنده بسیار خلاقی به نام جی کی رولینگ خلق شد و در تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی از کودک تا بزرگسال دارد. حتی می‌توانید کتاب‌های هری پاتر را هم تهیه کنید و به عنوان هدیه در اختیار دانش آموزان قرار دهید.

کوله پشتی

در چالش خرید وسایل مدرسه، انتخاب کیف یکی از آن موارد اصلی است. گاهی لازم است یک کیف دوشی مناسب تهیه کنید و یا گاهی، به سراغ کوله پشتی بروید؛ انتخاب مهمی که اگر درست انتخاب شود، می‌تواند در پخش کردن بار داخل آن روی هر دو شانه، از آسیب بهه ستون فقرات جلوگیری کند. اما انتخاب از بین انواع مدل‌ها، تا حد زیادی به سلیقه و نوع انتخاب دانش آموز وابسته است، برای مثال در انواع وسایل مدرسه دخترانه شیک فانتزی، انواع مدل‌های باربی و السا به چشم می‌خورند. اما در نهایت باید به این نکته توجه کرد که کوله پشتی انتخاب شده، وزن کمی داشته باشد، به صورت اصولی و استاندارد تولید شده و قابلیت وصل کردن بندها از ناحیه شکمی را داشته باشد تا فشار کمتری به شانه‌ها و کمر وارد شود.

کیف باشگاه

کیف مدرسه معمولا از نوع دوشی است، اما انتخاب کیف‌های کمری هم برای حمل مدارک، کیف پول و یا تنقلات مناسب است. در انتخاب کیف‌های دوشی، مساله مهم توجه به ویژگی‌هایی وزن کم، استحکام مناسب و داشتن فضا و جای مناسب است. در استفاده از آن نیز بهتر است، بند آن به صورت مورب روی یکی از شانه‌ها انداخته شود تا بار و وزن آن بین دو شانه پخش شود.

کفش

جامدادی‌های فلزی، پارچه‌ای، بافتنی و پلاستیکی بخشی از انواع متنوع این محصولات حیاتی هستند که سن نمی‌شناسند و در هر دوره‌ای که نیاز به حمل و استفاده از تعداد زیادی لوازم‌التحریر و نوشت افزار باشد، وجود آن ضروری خواهد بود. جامدادی‌ها معمولا کیفی هستند که همه نوشت‌افزار مانند خودکار، مداد، پاک کن، لاک غلط گیر، روان نویس، ماژیک‌ها و هایلاترها در آن جای می‌گیرند و جای مشخصی داخل این کیف برای هرکدام از این موارد وجود ندارند. اما جامدادی‌هایی که برای سنین کوچکتر تهیه می‌شود، با ایجاد فضای مشخص، نظم و ترتیب خوبی به وسایل می‌دهد.

کمربند

وقتی از مدادهای ساده و مدادهای رنگی استفاده می‌شود، داشتن یک مداد تراش ضروری می‌شود و خرید آن جزو لیست وسایل مدرسه چی بخرم، است. تراش‌ها معمولا در دو نوع ساده (دستی و قابل حمل) و رومیزی وجود دارند و تیغه تیز از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در انتخاب آن مهم است. برندهای کنکو، اونر، فابر کاستل و اوتلو از بهترین برندهایی هستند که مداد تراش تولید می‌کنند و شما می‌توانید دیگر لوازم مدرسه فانتزی را هم از این برندها تهیه کنید.

نانچیکو

هر مدادی با پاک کن، جفت می‌شود و هر خودکار و روان نویسی با لاک غلط گیر؛ دو لازم و ملزوم که به طور حتم در خرید وسایل مدرسه در ابتدای لیست قرار می‌گیرند و به مدد رشد حوزه طراحی و صنعت، انواع بسیار جالب و خلاقانه‌ای از آن‌ها، وجود دارد. چه زمانی که دانش آموز به دنیال تکمیل وسایل مدرسه السا است، چه زمانی که وسایل مدرسه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه در اولویت است، تهیه پاک کن و لاک غلط گیر مربوط به این تم‌ها امکان‌پذیر است تا ست مدرسه به خوبی تکمیل شود؛ لوازم تحریر فانتزی که در بهتر کردن روحیه دانش آموزان موثر است.

کیف کامل وسایل

شب‌های امتحان بدون حضور چراغ مطالعه، حتما وسیله مهمی را کم دارند، البته نیازی نیست که فقط شب امتحان باشد، معمولا برای ایجاد نورپردازی مناسب در حین خواندن و یادگیری، باید این مورد از وسایل مدرسه هم موجود باشد. البته اگر این محصول در ست مدرسه ابتدای سال تحصیلی خریداری نشد، می‌تواند به مرور زمان و به عنوان یکی از ملزومات هدیه به دانش آموزان داده شود. دو مدل کلی از چراغ های مطالعه وجود دارد، انواع گیره‌ای که معمولا گوشه میز وصل می‌شود و به راحتی می‌توان ارتفاع آن را کم و زیاد کرد و مدل‌های ساده رومیزی که در انواع طرح‌های فانتزی و ساده وجود دارند و معمولا با چراغ‌های LED تکمیل می‌شوند. همچنین در هنگام خرید این وسیله باید دقت کرد سیم آنها بلند باشد تا امکان جابجایی آن در اتاق راحت‌تر باشد.

سالنامه

سالنامه، دفتر یاددداشت و دفتر برنامه ریزی (پلنر)، مواردی هستند که برای سنین دوره راهنمایی و کلاس ششم به بعد می‌توان تهیه کرد تا دانش آموز با اهمیت برنامه‌ریزی و درک زمان بیشتر آشنا شود. این لوازم تحریر در انواع فروشگاه‌ها وجود دارند و حتی می‌توانید مدل‌هایی که به سال‌های قبل مربوط هستند را تهیه کنید.

البوم عکس

خرید البوم عکس یکی از اخرین وسایلی است که می‌توان در لیست خرید وسایل مدرسه پسرانه و یا دخترانه قرار داد. البته به کمک حضور دوربین‌های دیجیتال و گوشی‌های هوشمند، دیگر نیازی به حضور این وسایل نیست. اما همچنان می‌تواند یکی از نوستالژی‌های دوست داشتنی برای دانش آموزان باشد.

لباس تمرین و ملزومات

برای حفظ سلامت بدن دانش آموزان در حین درس خواندن بهتر است میز تحریر مناسب و استانداری تهیه شود تا با ایجاد خستگی و آسیب کمتر به بدن، فرد بتواند از آن استفاده کند و در نتیجه فرصت بیشتری برای مطالعه و یادگیری وجود داشته باشد.

وسایل رزمی کیوت دخترانه

یکی از کاردستی هایی که دانش آموزان می‌توانند تهیه کنند، به ویژه دختران، وسایل مدرسه کیوت دخترانه است. معمولا برای تهیه آنها ایده‌های جالبی در اینترنت وجود دارد که بعد از تهیه ملزومات آن، می‌شود شروع به درست کردن آنها کرد. در این راه با مشاهده فیلم وسایل مدرسه و یا عکس های مربوط به آن در اینترنت، این لوازم آسان‌تر ساخته خواهند شد. برای جستجوی چنین مواردی فقط کافی است از کلیدواژه‌هایی مانند ترفند وسایل مدرسه و یا آموزش ساخت وسایل مدرسه جادویی در موتورهای جستجو استفاده شود.

وسایل رزمی برای باشگاه

یکی از تم‌هایی که در روزهای خاصی از سال بسیار محبوب می‌شود، مربوط به مراسم شب یلداست. اگر دانش آموزی ذوق هنری زیادی دارد، می‌توانید وسایل شب یلدا برای مدرسه را تدارک ببیند. امکان خرید آنها معمولا وجود دارد و یا آنکه به عنوان کاردستی دانش آموز می‌تواند خودش آنها را بسازد.

پس، وسایل رزمی چی بخرم؟

تا به اینجا موارد بسیار زیادی را بررسی کردیم که در لیست وسایل مدرسه چی بخرم، جای می‌گیرند. البته خرید همه این موارد در ابتدای کار ضروری نیست و شما می‌توانید فقط با موارد ضروری مانند خودکار، دفتر و کاغذ شروع کنید و پس از آن، به صورت تدریجی این لیست و لوازم را تکمیل کنید.

خرید اینترنتی وسایل رزمی

اگر می‌خواهید تمام وسایل مدرسه فرزند خود را یکجا تهیه کنید. در حال حاضر، فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که انواع بسیار متنوعی از وسایل درس مدرسه را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند و شما می‌توانید با جستجوی عبارت خرید وسایل مدرسه از فروشگاه یکی از آنها را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید:

خرید وسایل رزمی از کامیاب رزم

وسایل مدرسه دیجی کالا، تنوع بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید با توجه به دوره سنی و آموزشی دانش آموز، آنها را انتخاب کنید. انواع لوازم تحریر، نوشت افزار، کیف، کوله و جامدادی در این فروشگاه آنلاین وجود دارند و می‌توانید وسایل مدرسه دخترانه دیجی کالا و یا انواع پسرانه آن را به راحتی سفارش دهید و با مشخص کردن روز و ساعت منتظر باشید تا وسایل لوازم برای مدرسه، به دستت‌تان برسد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟